Eiya har gjort det igen...



Min andra kruka på mindre än en vecka som Eiya haft sönder. -suck-
Inte för att det gör något egentligen, blommorna blev nog bara lättade av att slippa lida av vattenbrist mer...

Måste bara passa på att hälsa Krister Grattis på Födelsedagen i efterskott! Det var inte att jag glömt bort din födelsedag, bara att ja itne haft något nummer att ringa och gratta till, skickade faktiskt ett meddelande till Mli och frågade efter ditt nr, dock inget svar. Mli ja skyll alltihopa på du! =)
Grattis än en gång!



Later//Moa

Kommentarer
Postat av: Mli

Du måste läsa mina blogginlägg :P Jag har ingen mobil, den är försvunnen! :(

2008-09-26 @ 14:14:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0