Fortsättning....njaaee

Äsch ja orka inte skriva fortsättningen på igår. De hände inte så mycke. vi va barnvakt hos Bea åt tre sötnosar, ja lyckades förlora stort i ett Astrid Lindgrens spel (å ja som var helt säker på att ja va hur bra som helst på de, blev slagen av en typ 8 åring) åsså bevisade ja hur bra barnvakt jag är genom att somna före dom -haha-
Men ja viste ju att Timmy va vaken, så de ä ganska lungt. H-vette, så trött ja va igår. De va no för att ja inte tog någon eftermiddags siesta. (Tupplur är för barn) =)
Men ja blev riktigt stolt över Ludde som tog av sin mycket dyrbara tid (måste va)  för att ringa å prata me ja=) De va trevligt
Men ja vänta fortfarande på mitt brev lilla Ludde! Bara så du vet.... *morr*


Dagen hittils har jag tillbringat med min käre syster Ida. Först for vi till Johnny å skjuttsade dom till Ersboda, sen har vi gått på stan. Jag hittade en underbar kjol, på KappAhl faktikst, men den fanns inte i min storlek, dammit. Ja ville ju ha den
Det var en Pina att gå på stan idag, Kungspassagen fyller 25 år(?) HUR mycket folk som helst. På Gina fick man typ armbåga sej fram..
usch. jag bler så stressad av mycket folk, de spela ingen roll om man känner dom eller ej, ja blir typ alldeles varm och "Jag måste ut!"-tanken finns där hela tiden, jobbit värre.
Däremot hittade ja två klänningar där, så de va värt att plågas lite.

Nu snart ska ja duscha å börja göra mej vacker inför kvällens händelser.
Vi (jag, Timmy, Ida, Johnny, Ola, Oskar, Emil (Sandra)) ska först va hos Ida, det är nog Singstar och Brainstorm som gäller ikväll,  och sen ska vi dra ut.
Hoppas de blí Cover Club, de va kul sist!

Om Timmy kunde komma hem snart från "trädhuggningsgrejen" eller svara i hans telefon skulle ja kasnke sluta oroa mej för allt som kan gå fel.

Näe, Mat!



Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0