Gymnasie minnen




Jag satt och tittade på ett vänner-avsnitt då tanken slog mej.
"Vänner" påminner lite grann om oss när vi gick på Naturbruks Gymnasiet i Burträsk-tycker jag.

Dock behövde vi aldrig något manus för att hitta på rackartyg eller få till knäppa och roliga skämt, som dom har, vilket gör oss mer av den äkta varan =)

Det var helt underbart att ha i princip alla man kände inom en 100-meters gräns.
Gick man över gatan hade man Paue, Texas, Fred och John. Gick man till grannen fanns Vanessa och Joel som garanterat satt och spelade tv-spel, kollade på någon bra film eller bjöd på fika=)
Alla man behövde fanns alldeles precis i närheten, man behövde aldrig vara ensam. Och om man någon gång kände för att vara det kunde det bli ett stort problem, eftersom det var omöjligt -skratt-

Nu menar jag inte att man är helt övergiven nu, det finns ju alltid någon...
Men det var annorlunda.





Later//Moa

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha varför är 80% av alla bilder från gymnasietiden tagna av mig? :P

2008-09-26 @ 14:34:03
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0