Men Moa då!



Usch, jag är så värdelös! Jag har inte meddelat världen om något sen i lördas.
Men ja kan ju försöka få jag å låta bättre genom  att skylla på Timmy.
Men det är sant, han har faktikst beslagtagit min internetsladd varje kväll, (cs you know) och om det inte är Timmy, så är det ju någon annan. (Emil).
Inte för att det har gjort något, egentligen. Har inte lidit av det, däremot fått se Kyle i lugn å ro=)

Det blev Cover Club i lördas! Å det var hur kul som helst! Förutom det lilla missödet på dansgolvet vill säge...hrm..
Kvällen började bra. Jag viste vad jag skulle ha för kläder (för en gångs skull) så det blev inte att byta kläder 20 gånger innan jag bestämde mej. Snacka om å spara tid.

Förfest hos syster Ida, spelade buzz å sjöng singstar (idol nästa). Timmy förstörde alla mina chanser att vinna i Buzz när han antingen kastede sej över min Buzz-dosa och tryckte på alla knappar  eller  "sa rätt svar". Ja, ja vet. Efter några gånger borde man inte lita på att han säger rätt svar, men han såg ju så ärlig ut.
Kort sagt, jag förlorade och fick Förlorarmedaljen! De ha ja aldrig fått förr! Men enligt Timmy den vise, så ska det vara nyttigt för mej att förlora time to time. Bah! De är inte nyttigt nån stans.
Nåväl, nog om det.
Singstar fungerade som det alltid gör- desto senare det blir, ju högre och "bättre" sjunger man. Det finns ju olika resonemang om det....

Vi hann inte spela Brainstorm dock, osis.

Inne på Cover Club var det fullt ös. Mycket folk, och som vanligt hittade man inte åt någon när man sökte. När man däremot stod och dansade bokstavligen ramlade det in folk.
Emil va på G som vanligt och styrde upp underhållningen med bordsdans a la Emil =) Vacker syn. Men jag och Ida nöjde oss gott med golvet.
Däremot när vi stod och dansade kom de en tjej å började knuffa till Ida. "Va fan" Vi flyttade på oss två gånger, och lik-förbannat kom hon tillbaka å började igen.  VAD...? Ja råkade i alla fall spilla min cider över henne och smilade gott för mej själv då ja gick därifrån. Jag kunde inte behärska mej själv! 
Slutet gott, allting gott!

Söndagen följde vi Bea och Oskar å hämtade en soffa och fotölj tilll deras nya hus. Guud, så fint och stort det var! Högt i tak och stora, höga fönster... Inte alls ett sånt hus ja vill ha, ohh, nej =)
Ja tro de kom å bli hur bra som helst där !

Igår va ja och kollade på Sandras innebany-träning. Funderar på att kanske börja spela igen. Jag hár ju inte spelat sen typ 7:an, 8:an då hästarna tog över all min lediga tid.
men jag har inte riktigt bestämt mej om den saken. Får se hur jag gör.
Vi hade tänkt fara å basta igår efter träningen (puh, blev trött av att bara se på) men det blev så sent efter vi hade käkat middag så jag tror vi styrde över det till idag istället?  Jaja, det märks väl.

Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0