näemen nääe

Timmy ringde och berättade att han skulle komma hem sent idag, dom skulle ha lager-möte på beijer eller nåt liknande.. suck ja som suttit och trånat efter honom hehe nåja...
ja ha i alla fall lyckats göra mej sysslolös sen ja sluta ida.

Har bla sett Harry Potter och hemligheternas kammare (som jag tjatat om hur många gånger som helst nu), så nu kan ja börja läsa tredje boken, städat lite (lite!) å kollat på en ganska så kul sajt om hur man får fram bilder av sina framtida barn.  -hehe- (kan du göra här )

För  skojs skull började jag i allla fall med min kära storasyster Ida och hennes Johnny. 



och kolla vilken liten hårboll dom kan förvänta sej



-heh- tycker att det är lite konstigt, dock, att både Ida & Johnny, som är blonda, skulle få sej en sån mörkhårig liten kavat.

Sen skulle ja prova Jag och Timmys lycka men då laggade datorn så ja orkade inte. Är det ett bra tecken? haha skämt å sido.  Finns det något mer irriternade? jag tror min dator gör allt i sin makt för att få mej att kasta ut den genom fönstret! *morr* Ctrl+Alt+Del    Crrl+Alt+Del     Ctrl+Alt+Del
Jag vinner varenda gång!
Nu ska ja dra till syster och visa vilket vackert syskonbarn ja kommer att få


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi okej. Har du någon mail jag kan skicka lösenordet till?

2008-09-19 @ 05:49:48
Postat av: Anonym

[email protected]

2008-09-19 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0