Neon i regn

Jag måste bara tipsa om en bok ja tycker är jätte-bra. Ja börja läsa den igår, och ja läste ut den igår.
(den är bara 154 sidor)
det är en bok ja aldrig kan släppa ifrån men innan den är slut. Men då är kudden typ blöt i tårar oxå, så ja vet inte om det är bra eller dåligt =)
Näemen de va ganska länge sen jag läste den nu, flera år, men den är fortfarande lika gripande.
Usch, vad livet kan vara orättvist..



Dagens avskräckare.

"Slår ditt hjärta fortare?
Ser molnen ut att skockas vid horisonten?
Är huden på din hals spänd i förväntan på en kyss du båda fruktar och åtrår?
Kommer du att bli rädd?
Kommer du att få veta sanningen?


Jag ska berätta en historia för dej. Om ett rike där drömmar blir till, livsöden stakas ut och där magin är lika verklig som dina handavtryck i snön. om hur vi fann våra innersta hemligheter och fick smaka på friheten. Men också om hur vi släppte lös en fruktansvärd kraft. Dessa sidor rymmer min kekännelse av allt som förde fram denna kalla, gråa gryning. Vad som kommer att hända nu, vet jag inte."

Ja, att den låter bra. Det tyckte jag också, men ack så besviken jag blev. Det var inte alls en bok som jag fasstnade i och inte kunde lämna ifrån mej, nej snarare tvärtom. Jag har inte ens läst ut den än. ja orkade inte.
Ja vet inte en bok jag påbörjat och inte läst klart...
Nej, det var en besvikelse.

Later//Moa

Kommentarer
Postat av: Mli

Den ska jag lätt läsa :)

2008-09-12 @ 17:32:54
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0