Pling Plong

Jag sitter och datanördar mej medans Timmy spelar på sin gitarr...
Gud, vad jag älskar att höra när han spelar, jag kan sitta hur länge som helst coh bara blunda, och lyssna...
Harmoniskt

Han har inte kunnat spela på ungefär två veckor nu, inte sen vi va i Moräng på Älgfesten coh han spelade av tre strängar på en enda kväll... (Japp, hans fingrar blödde)
Förstår att han har saknat sin "älskling" =) så han får absolut spela huur mycket han vill, inget mej emot. Hjälper mej att slappna av däremot. +++++++

Näe, nu ska vi kolla på lite Vänner, nu har vi kommit fram till första avsnittet på säsong tre, sen ska jag väl förmodligen fortsätta med Pusslet från helvettet!!



Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0