Saker jag ska göra innan jag dör

         1.  Hoppa Bungy-jump
2.  Prova Forsränning  (ooh, ja!) 

         
           3.  Flyga helikopter
   
         
           4.  Simma med delfiner/haj/tropisk fisk

   5.  Fånga en fisk med bara händerna (det gills att det bara var en liten mört!)


    6. Förverkliga en barndomsddröm (köpte min häst Prisma)


            7. Hoppa fallskärm


            8. Prova stage-diving


           9. Bli gripen av polisen


           10. Träffa min idol


            11. Bo i bästa sviten på ett 5-stjärnigt hotell


            12. Uppleva tyngdlöshet


            13. Hitta på en egen (god) coctail


            14. Göra upp en eld utan tändstickor/tändare


            15. Se något av följande djur i frihet -zebra, lejon, leopard, noshörning, flodhäst, elefant, giraff, koala, känguru, tiger


            16. Gå på hund/hästkapplöpning


            17. Bli uppgraderad på flyget


            18. Kasta en pil på en karta och resa till den platsen


            19. Ta springnota på en luxresturang


            20. Mjölka en ko


            21. Lära mej dyka


           22. Åka på roadtrip som varar minst i en vecka


 23. Gå oinbjuden på en fest


            24. Genomföra ett practcal-joke utan att bli upptäckt


            25. Bli medlem i 10.000 meters klubben


            26. Hamna på förstasidan i en tidning (gills mittenuppslaget?) ja få ett 1/2 poäng


 27. Köra bil så fort det går (ja körde Åådin så fort den går)


            28. Ropa "Jag bjuder" i en bar


            29. Rädda någons liv


            30. Lära mej säga på flera språk -Goddag, hejdå, tack, barbeställning, svordomar, förolämningar


            31. Bli så rik att jag har råd att göra allting på listan


            32. Uppfinna något


            33. Lära mej astronomi och läsa natthimlen


            34. Dricka ett årgångsvin


            35. Tillbringa julen på en sandstrand


 36. Bli portad från en bar/pub (jävla cp vakter)


            37. Bada naken i månsken


            38. Åka vattenskidor


            39. Tävla agillity


            40. Vara på två ställen samtidigt


            41. Besegra min rädsla (spindlar höga höjder)


            42. Bli spådd


  43. Få något uppkallat efter mej (ja vill inte gå in mer på de:) )


            44. Bli medlem i Rymdklubben


            45. Bo i en skåpbil


            46. Fylla hundra


            47. Föda barn


            48. Vara med på jakt och skjuta mot något (behöver inte alls träffa)


   49. Rida världens största häst (inte världens största häst, men världens största hästras)


   50. Vinna ett pris eller en trofé (prisrosetter i hoppning och pokal i Västerboittens ponnycup)


            51. Få ett konstverk antaget till en utställning


            52. Slå en hole-in-one


  53. Vara vänn med ex (Andreas Emil)


            54. Säga upp mej från ett jobb jag avskyr


            55. Svara på en kontakt annons


  56. Skaffa tatuering/piercing (en tatuering, 3 piercing)


            57. Rita/bygga mitt eget hus


            58. Rida en galopphäst


            59. Sova under bar himmel


            60. Sjunga live inför massa okända folk


            61. Bada i en fontän


            62. Skaffa en hund


            63. Prova surfa


            64. Plocka upp en liftare


            65. Bli diskad på en tävling


 66. Planka in på en konsär (MVM)


 67. Slutat snusa (flera gånger)


 68. Flytta hemifrån (två gånger tom)


 69. Vara beroende av något (snus)


            70. Lära mej spela 10 låtar på gitarr 


            71. Ha en "riktig" Nära Döden upplevelse



Jag måste komma på någon fler också, ska få hundra.
Om någon har nån fler kul grej, säg till.

Men nu har jag ju i alla fall 15/71... ja måste lägga på ett kol


//Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0