En Världslig Sak

Usch fy och blä för denna dagen hittils! Den har varit äckligt lång..  det är väldigt okej om man är ledig, men om man jobbar så...njaae.
Jag kom på en grej jag skulle fråga Mli om, men hon svarade inte när jag ringde. Så jag passade på att ringa ytterligare 4 gånger, och när hon såg alla mina missade samtal skyndade hon att ringa upp. Min plan funkade!
Nu var det ju absolut inte något viktigt, men folk ringer fortare upp om man ringt många gånger -mohahaha-

For förbi MAXI på vägen hem och köpte fyra stora tubar tandkräm. Lagrar, ni vet.
Jag börjar bli less på att skrapa kanterna från den avklippta tuben vi haft hemma för att både jag och Timmy har alldeles glömt bort att köpa det.
Men tandkräm är väl en Världslig sak..?

Vi lånade ut vårat X-Box och Eternal Sonata spel till Emil i förrgår. Det är ju så Typiskt att man blir jätte sugen på att spela spel man lånat ut bara för man inte längre har det nära och fast man inte spelat på flera månader.. Så typiskt!



trött är jag också! jag ska nog lägga mej och se en film tills Babe kommer hem.

Ching Pling



Kommentarer
Postat av: Mli

Haha du är ond! :P

2009-04-16 @ 21:12:11
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Tack, jag tycker också jag är lite duktig :)

2009-04-17 @ 00:08:11
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0