God morgon bloggen

Jag har just kommit tillbaka från hästa! Minus tre grader hade vi när jag for i morse, nu är det dock bara -0,3 -för att vara exakt. Så det går väl åt rätt håll, antar jag.
Sommaren kändes himla långt bort när det blåser så kallt och nylagd snö på marken. Suck.
 Jag for en sväng till Ida och Johnny igår där dom brorsan, Annelie och Ola satt och spelade Retro, så jag hoppade in i Idas lag. Hon låg sist när jag kom, och hon låg sist när jag for, så stor hjälp var jag. -heh- man fick sej ett par goda skratt, så det var kul iaf. Det är ett sånt spel som jag inte bryr mej om ifall jag förlorar, men däremot Skip-Bo... eller Monopol!

Nu ska jag fortsätta min skönhets sömn.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0