Hej Umeå

Sådärja. Då har man uthärdat ännu en dag i detta enivisa städande. Och överlevt hela helgen hemma i Malå också, för den delen. Inte illa! 

Anledningen till mitt "plötslga" försvinnande är en frånvarande dator och tidsbrist, kort sagt.
Det blidde utgång i lördags, som sagt. Det tar emot att säga det, men jag hade faktiskt lite tråkigt. Usch, å lite folk va det också.
Jag borde gått ut i fredas istället då hände det något iaf. (bla slagsmål och massa "utslängdheter"(utslängda folk))
Ajja, lite att göra åt nu. Bättre lycka nästa gång!

I söndags kom jag fram till att jag inte ville vara ifrån Timmy längre, så då bar det av mot Moräng istället för att sitta hemma och dega=) 
Timmys mamma hade påskpyntat som ett "Eiya-fritt" hus brukar, med en massa fjädrar och grejs, och det var inte många fjädrar som satt där dom skulle när vi begav oss hemmåt igår -heh-
Pimplat har jag även hunnit med. Vi satt ute den mesta delen av igår, och jag får verkligen betala för att jag inte använt något solskydd *morr*  Jag ser ut som en tomat! På riktigt! Mli nästan vek sej i skratt när hon såg mej.
Det är ju kul att man kan underhålla andra....


Nu komma Sandra och Emil med middag.
Fjällfångad fisk. Mmm











Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem

signup&memberIDX=11593" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=11593

asbra!

2009-04-15 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0