Jävla skit..

var på dåligt humör jag tvärblev på.
Kommer hem från stallet, lägenheten luktar skit av all målarfärg (dom håller på att måla Decent-gubbar), disken står odiskad sen igår, tvättkorgarna är överfulla -och till råga på allt så lade jag handen på en brännhet platta när jag höll på att ta ur maten ur påsen. -suck- det är inte sånt jag i vanliga fall blir på dåligt humör av(snarare skratta åt), men idag behövdes inte mycket, tydligen. Om jag känner efter bortanför all min ilska så är jag trött och hungrig, jag tror det är det som startade alltsammans. Jag skyller på det i alla fall...
-murkel!-

NIka var däremot duktig idag. Vi hoppade 5 1/2:an, typ 65-70 cm, och det hoppade hon lätt. Lite för lätt kanske,  med tanke på alla bocksprång hon försökte sej på med efter varje hinder =)
Men jag måste få in mera dressyrpass i mitt skall-schema, annars kommer det gå undan!

Nu ska jag gå till hissen och noppa ögonbrynen.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej :D



Ha en trevlig kväll :)

2009-04-30 @ 16:49:30
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0