Morr

Jag har spelat wipeout spelet ett tag nu (kanal5.se/wipeout) och Mli måste helt klart ha fet fuskat om hon har fått så många poäng! Jag fick som mest 3300 nåting...-mutter- jag ger upp! Spelet vinner. Tills vi möts igen...

Fredag idag! Och det vet väl alla vad det betyder? Just det, Pizza Time! Sinom är och hälsar på, så vi köpte tre olika Pizzor -så att man inte blir "less", altså.
Det känns jävligt skönt med helg, måste jag säga. Jag och Lina har varit och brännt lite kalorier i simhallen idag, och när jag kom hem hade Bo-boo stäädat! Sånt gör mej glad!
Det kan jag leva på länge -tills det måste göras om, vill säga.
Imorgon har jag jour igen, och på kvällen nalkas någon slags "Frisör-fest"? Vet inte riktigt , men det blir nog kul.

Jag var en sväng på Strömpilen idag och hittade jätte snygga korta jeans shorts på Vero Moda. Dom fanns båda i ljust och mörkare, men jag kunde inte bestämma mej för vilka jag skulle köpa? Jag gillade dom mörkare bättre, men dom ljusa var mer "sommar" (som vi tydligen ska få snart), det får vänta till jag kan bestämma mej. Bestlutsångest!
Men, jag hittade en jätte fräck lång t-shirt som blir morgon kvällens utstyrsel. Den med tights och högklackat får duga.

Pojkarna spelar World Tour nu, jag måste nog joina dom.

Hola


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Kolla så snygg Jennifer Aniston är på Elle Magazin´s omslag och på bilderna i tidningen. Bilderna finns på min blogg, kommentera gärna (:

2009-04-03 @ 23:38:35
URL: http://jjassie.blogg.se/
Postat av: Elena

Hoppas din dag har varit bra!

2009-04-04 @ 00:49:24
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha jag är bäst! :D

2009-04-04 @ 17:08:31
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0