Så sjukt

Det har varit en mycket händelsefull helg, måste jag medge.
Lina följde till stallet och provred Sprettur som hon nu ska rida ungefär 4 dar i veckan, det blir kul med lite ridsällskap. Dessutom väldigt bra träning för Damp-Nika som lyssnar på varenda smackning hon hör. Det blev lite övertid i stallet, så när ja kom hem var det bara att skutta in i duschen, sminka sej och åka iväg till "Jontes" på fin middag.
Mm, grillade hamburgare och pommes. Bättre än så kan det icket bli!

Sedan överträffade jag mej själv genom att vinna Mario World Party (heter det så?)! Timmy säger att det var en vanlig och hederlig Nybörjartur, men vem försöker han lura? Klart jag vann på min gudomliga skicklighet!
Sen bar det av till Världens Husfest! Ett typ fyra vånings-hyr-hus där alla dörrar och korridorer stod öppa för allmänheten =) Så sjukt mycket folk det var! Det tog seiöst 20 minuter att komma upp för en trapp. Men kul var det. Jävligt kul!
Träffade även min förra granne från Malå bland allt folk. Världen är bra nog liten.

Vid två fick jag och Emil nog och lämnade Party-Timmy kvar för ett nattligt besök på MAX, där jag tog beställningen medans Emil haffade ett bord. Den var dock väck lika fort dom den kom, och jag stod länge och försökte komma ihåg vad det nu var han skulle ha... hmm, nåt mål, typ? Efter ett tag hördes en väldigt gnällig röst bakom mej:
-Men han skulle ha ett Friskie-Mål!! 
Oj! Han måste vart jätte hungrig, så som han lät! Sur-pul...
Resten gick vägen och jag kom hem alldeles oskadd med båda telefon och börs i behåll.

Ojoj, nu tjatar pojkarna på mej att ja ska komma. Jag ska ge deras mördar-spel en andra chans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0