Goood Morgon!!

Någon annan som brukar ställa ett larm mitt i natten bara för att få somna om igen?
Inte? Det brukade jag göra, men slutade sedan för att en viss Timmy ville sova hela natten.
Jag panik vaknade imorse när larmet ringde klockan sex i tron om att jag skulle upp, och det går inte att beskriva min fullbordade innre lycka när jag inser att jag bara kan stänga larmet och somna om. Jag kan nästan svära på att jag somnade med väldigt brett leende.

Jag och Timmy hade tänkt åka och fiska igår, och min inre tidsoptemist sa att jag skulle vara hemma vid 18.00. (hah) När han sedan ringde ungefär halv sex och frågade hur långt bort jag var hade jag tio minuter från stallet med häst nr 1. Men jag är inte bättre än att jag sa att jag skulle snabblongera Bobban och vara hemma halv sju istället.
Det blev inget fiske igår... (ordet "Tidsopteminst" bränner i pannan på mej)

Jag gick en snabbis på Strömpilen igår och fyndade lite bärbart.

Klänning från Gina: 299:-
Söt "grej" från Gina: 50:- (REA)
Skor fårn Din Sko: 699:-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0