Home sweet home

Det är inte helt fel att det är helg! Ännu mindre fel är det att vara hemma på rönnbärs och få mamma mat i helgen. Mm!

Bobby och Nika fick bara en snabbis var i skogen idag innan jag tog Åådin och brassade hemmåt. Gamm bilen går som ett spjut och jag var hemma på drygt två timmar.
Dock var det lite drygt att den, i den redan så kokande värmen, envisades med att endast blåsa varmluft.. och att stänga av fläkten helt och hållet var det tydligen inget tal om.
Jag är väldigt ledsen och bedrövad över att måste lämna över min fina pärla till storebror, som i sin tur ska använda den fina forna sportbilen som fiskebil! Ve och skam!

Min kamp mot gäspningar och fallande ögonlock börjar bli alltför krävande.
Jag minns på den gamla goda tiden då man inte behövde mer än tre timmars sömn för att fungera, numera behövs inte mindre än 7 timmars skönhtetssömn för att inte orsaka en total kortslutning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0