MVG i stavning

Jag skummade igenom inlägget jag skrev igår...humm... det är ju tur att jag kan stava.
Nåväl, det är ju tur att i alla fall jag vet vad jag menar.

Vist är det typiskt! Att när man är ledig, ja då har man verkligen inga som helst problem att vakna tidigt. Man vaknar till och med av sej själv -mutter-
Sedan klockan 8 har jag gått en sväng i lägenheten (vilket går väldigt fort), fikat och ringt och väckt Lina. Om hon trodde att hon skulle få sovmorgon första dagen i Umea så trodde hon hundra gånger fel!

En fråga. Om man ringer till någon tidigt på morgonen, varför frågar man alltid denne om han/hon är vaken?
Nästa gång någon ringer och väcker mej och frågar den frågan ska jag säga -Nej!, och lägga på!

Stallet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0