10 ton godis



Alla Hjärtans Dag... Kärlekens dag... dom förälskades dag....?
Jag undrar vem bestämde datumet för denna dag? Varför just 14 februari? Kunde det inte ha varit en lite mer varmare dag, så man kan gå ut och äta i strumpbyxor och klänning istället för skoter overol!
Fast det har varit riktigt fint väder idag, soligt och fem grader minus...perfekt ridväder! Men inget klänningväder.

Jag och Timmy ska gå ut och äta har vi beslutat. Vad vi inte beslutat är vars vi ska äta.... vi får se vars vindarna för oss. =)
Nu ska jag dricka mitt vinglas, sminka mej och byta kläder.
Vi hade tänkt gå på bio efteråt, men det går ingen nu som vi vill se och inte redan sett, så antagligen så kommer vi hyra en film och samtidigt passa på att köpa 10 ton godis och glass.
Timmy säger att det inte gör något om jag går upp 50 kilo, då blir det bara "mer att älska". Haha smöööör!


Kommentarer
Postat av: poro

allt e bra med jobb å boendet. allt annat är helt värdelöst. ja hoppas du å timmy får en jätte trevlig kväll :) Själv så ska ja in till stan å dränka mina sorger..... å jo ja är less! :( hade bra se hörs vi nån gång

2009-02-14 @ 20:58:09
URL: http://poro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0