En pizza bagare

Nu är jag hemma och ska käka lunch!
Idag blir det nog Pizza-mackor. Mumma!





För er som inte vet hur man gör såna, ska moa förklara hur det går till.

Man behöver:

*Mjuk bröd (helst såna där "små" polarbröd, men limpa går lika så bra)
*Pesto (en röd burk och en grön)
*Skinka (hackad)
*Ost (riven)
*Pizza krydda

Man brer så många "pizzor" man vill ha med tillgängligt smör, klickar dit några lagon stora klickar med Pesto (båda sorter) strör över skinka, ost och sist pizzakryddan. Och sedan snör man in dom i ugnen (micron)
and that´s the way the cookies krumbles!

Man väljer väl själv i vilket ordning man vill ha ingredienserna, men jag tycker att det blir godast så här. Och jag har oftast rätt!

CHING


Kommentarer
Postat av: Mli

Åhhhh fan va kul! :D

Jag måste lätt komma!!!

2009-02-10 @ 16:56:00
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0