Före/Efter

Nu kom jag hem!

Jag har varit i Timmys lägenhet och STÄDAT (i fem timmat!!) sen jag slutat jobba. Och vad jobbar Moa med? joo, hon städar.
Är Moa städless nu? Svar: JA!

Jag och Timmy har äntligen fått tummen ur och har beslutat att han ska säga upp sin lägenhet, dels för att ingen har vistats i den lägenheten på ungefär ett halvår, dels för att det blir 2000 kr mindre att lägga ut per månad (inte för att dom kommer finnas kvar i alla fall) så idag gjrode jag ett "ryck" och städade ur den lite grann.

Jag har tillochmed tagit Före-och-Efter bilder så alla ska få se hur duktigt jag har varit! (kolla noge nu, mamma)
Jag måste tillägga igen, till Timmys försvar, att ingen satt foten där på väääldigt länge.
Åsså har jag ju självfallet fått tillåtelse av Timmy att lägga ut bilderna, annars hade jag inte gjort det....heh...


FÖRE                                                        EFTER

                                      



FÖRE                                                           EFTER

                                  



FÖRE                                                        EFTER

                   


FÖRE                                                      EFTER

                              


FÖRE                                                    EFTER

                   


FÖRE                                                 EFTER

                            



Jag är såå duktig!
och nu förväntar jag mej något fint av Timmy ;)
Jag är vrål-hungrig! Jag har inte ätit sen vi hade lunch. Tänk, jag har så hektiskt liv att jag inte hinner äta.
Nu ska jag tjuvkika när babe gör voffler. Mums!



Kommentarer
Postat av: Mli

Shit vilken skillnad! :D

2009-02-12 @ 22:26:46
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Butch

Du missade en fläck på kylen

2009-02-20 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0