Masterpiece

Jag är så seg, så seg. Jag hade tänkt skriva igår (och i söndas)om hela helgen, och om hur KUL det var, men jag fick liksom inte tummen ur. Det var allt för mysigt att bara ligga och slöa i sängen hela (jag menar hela) söndagen, och igår räckte liksom inte tiden till. Det gör den itne nu heller. Jag har just haft lunch, men jag ska alldeles strax dra igen.

MEN... nu ska jag passa på att lägga ut bilden på mitt "Mästerverk" som jag gav Emil i inflyttningspresent! Det var ju en himla tur att jag kom ihåg att "saijna" (hur f*n stavas de?) den, för om några år kommer den vara värd en förmögenhet!!
Sanna mina ord! Jag hoppas verkligen att han hängt upp den. Jag hade tänkt mej antingen brevid sängen eller så att det är det första men ser då man kommer in..... den är ganska stor, men det gör ju absolut ingenting!









Kommentarer
Postat av: Mli

Nja det är de jag inte riktigt vet. Kanske om man gör den i en annan färg?

2009-02-24 @ 17:34:48
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: mija

nog fa´n kand u din sak :)

hittade lilla häftet du hade gjort till ludde förra året han fyllde år. de va ju så fint o kreativt. en annan hade aldrig lyckats :)

Målningen var fin, eller bra gjord eller hur man nnu ska säga. men jag blev rädd för den :S så om du planerar på o måla nånting till Ludde så nånting lite snällare :Phaha jag är så mesig

2009-02-24 @ 22:15:42
Postat av: Mli

Äh, skit i den gamla designen. Kolla på den här istället: http://crazyhappy.blogg.se/bestallning/?tmp=25110501 :)

2009-02-25 @ 11:05:15
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0