Mögel äckel

hua hua.
Nu har jag spenderat ungefär 2 timmar med att putsa bort mögel och smuts fårn min westensadel och några träns...
Man ska inte lämna läder saker ute i i ett kallt förråd hela vintern, då blir det inge bra. Tur att det är sånt där "snällt" mögel som går bort lätt och inte luktar. Annars hade jag blivit lite ledsen över min coola sadel =P Undra om den passar på Nika..? Jag kanske skulle ta med den och prova nån da, den är ju hur skön som helst å rida i. Å bekvämt för hästen är dom också.
Det blev en snabbis idag, Timmy ligger i sängen och väntar att jag ska komma med datorn så vi ska kolla på en film.
Å nån gång kan jag ju göra som han säger=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0