Smoschle!

Det här "tricket" gör jag endast för den roliga reaktionen jag får! Det är lätt och det är roligt. Perfekt!
Det går helt enkelt ut på att pussa min honey på munnen med läppglans.

När man gör det utan att han märker det får han får en irriternade blick i ögonen och smackar ogilande på läpparna, och efter några sekunder säger han:
-Smoschle!

Det slår aldrig fel! Jag vet inte vartifrån han har fått ordet "Smoschle" , om man ens kan kalla det ord (därav stavningen) men kul låter det!
Han har dock börjat kolla lite nogrannare om jag har läppglans på mej när vi går ut, så nu har det blivit mer som en utmaning att kleta av lite av mitt glans på han=) Han brukar bli tjurig och bara pussa mej på kinden.

Intressesmurfarna hoppar av iver...


google-bild




Näe, nu ligger bo-boo och hackar tänderna jätte högt för att jag ska komma och lägga mej i sängen och se en film med han=) Sötnos


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gå de med tattueringen?? :) mjo mli e duktig på att fota :D

2009-02-10 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0