spott! fräs! morr!

Min bästa storebror Kim ringde idag och avslöjade att han skulle vara i Umeå idag på nån kurs, så han frågade om det gick bra om han och en kompis fick komma förbi coh hälsa på och äta middag.
Jippie! Va kul, tänkte jag. Han har ju fortfarande (efter ca 8 månader) inte hälsat på mej i min "nya" lägenhet.
Såå, på lunchen la jag fram sex stycken kycklingfilé bitar (middag till Timmy och matlådor imorgon inräknat) som jag skulle tillaga åt mitt väntade fin-besök!

Och nu efter jag slutat jobba och just har inhadlat 2 eftersläntade ingredienser ringer han och säger att dom nog bara hinner förbi en snabbis och säga "Hej" innan dom åker vidare till Malå så att det inte hinner bli så sent!?
Ni är stora pojkar nu! Nog får ni vara ute längre än till åtta på kvällen? Eller har era respektive sån pli på er att ni ligger och kurrar i deras knä hel kvälla!? =) 

Så, nu står jag altså här men sex tinade kycklingfiléer och ska laga middag åt en person!
Nåväl, jag får se det från den ljusa sidan. Jag och Bo-boo får ju matlådor så det räcker och blir över, nu behöver vi inte göra extra mat varje dag. Yihooo! Plus att kyckling-gisch och ris är supergodis.

Näe, dags att steka 100 kg kyckling.


Kommentarer
Postat av: Mli

Meh, är du inne i någon elak period eller nå? :P

2009-02-18 @ 16:56:56
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0