Todilooo!

Skjutsade Timmy på jobbet idag med. Det är perfekt dom morgonarna vi börjar samma tid (förutom att Timmy i motförelse till jag vill vara på jobbet en halvtimme före start) då behöver vi bara använda en endaste bil. Medans jag kravlade mej upp ur sängen gick han och skrapade bilen. (vi hade varmt imorse, bara -20 grader...) När jag just var på väg med jackan ringer han och säger att jag ska ta med "seratet". "Vist", säger jag, tar på mej jackan....och går ut. Det gick liksom bara in och ut igen ? det vore ju nedrans om man skulle bli senil redan i min ringa ålder.

Nu ska jag och Timmy tävlingsäta macaroner, köttbullar och gräddsås. Jag ger mej tusan på att jag vinner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lever enligt principen av att en whisky är lagom, två är för mycket och 3 är för lite.

2009-02-19 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0