Vad är det om?

När ja kom från stallet typ för en timme sedan, så ser jag att Maoui har släpat fram sex par sockar ur Timmys garderob och lagt dom framför TV:n..
Vad är det om?
Ibland då man är hemma å tex kollar på TV, kan man höra Maoui jamar, en jätte grov, mörk typ utdragen jamning, åsså kommer hon med en par sockar. Eller ett par trosor/kalsonger, vad hon nu kan hitta! Lustigt.




Jag borde få eloge för att jag for ut och red i det här vädret! Jag fick duscha ungefär jätte länge innan jag fick tillbaka värmen i fötterna!
Men nu är det gjort! Jag kan nästan känna mej lite stolt=)

Och nu sitter jag helt klar och väntar på att Emil och sandra ska komma och hämta mej, vi ska åka till Bea och Oskar en sväng, sen ikväll bli´re Sandras "nånting" stuga å basta. Häärligt!
Jag är faktiskt klar i tid (ja, nästan) för en gångs skull, bara en timme sedan ja sa att jag skulle vara klar, tur det inte bara jag som är tidsoptemist!


Kommentarer
Postat av: poro

Fyyy så fuskigt. Ja vill också. men om ja ska ta mig in i stugan ens så gatt ja nog gräva en timme :(

2009-02-07 @ 14:43:10
URL: http://poro.blogg.se/
Postat av: poro

Jaadu moa ja hade fått fett me stryk :P näärå. de är maskeringsfärg som suttit i sju dagar typ å som jag svettats å nött bort lite lagomt ;) kolla de nya bilderna :)

2009-02-09 @ 00:24:07
URL: http://poro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0