Varningn! Varning!

När klockan ringde halv sju satt jag mej yrvaken upp i sängen, men jag vaknade till riktigt fort när jag insåg att det forsar blod från mitt ansikte!
Ur näsan altså. jag skuttar iväg till toan och lämnar ett fint blod-spår  hela vägen. Jag har inte blött näsblod på jätte länge så jag fröstår inte varför det ska tjuras när jag har brottom till stallet...
Väl inne börjar jag fundera... hur ska man göra? Jag menar, man har hört så mycket om vad man ska och inte ska göra. Man har ju hört , tex att man ska lägga sej så at blodet slutar rinna, andra menar att det är helt fel eftersom blodet "fastnar" då och att man ska luta sej frammåt istället. eller med en papp-tuss, men när man tar bort den har det fastnar och man "drar upp" så man börjar blöda igen.
Nu sitter jag här i alla fall med en fet papp-tuss i näsan, och lutar varken uppåt eller neråt. Jgag är Neutral.


Kommentarer
Postat av: mija

jo jag jobbar ihelg vettu. förbannat trött är jag

2009-02-28 @ 07:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0