coincidence??

Igår på radion hörde jag på radion om hon som fått åttlingar. Åttlingar! Åtta stycken barn. Pang Bom! Åtta flugor i en smäll...? Hela dagarna måste ju gå åt att mata dom, ungefär? Nu skulle hon nog skatta sej lyvklig om hon var en ko.

Men en tanke slog mej då jag hörde det. jag har nämligen haft underliga drömmar,5 dagar i rad, förra veckan.
Först två nätter i rad drömde jag att jag hade trillingar. Dom var så söta och snälla, och det kändes helt normalt. Sen tre nätter i rad drömde jag att jag hade tvillingar..? och i drömmen kändes det också normalt.
Så nu har jag slagit upp ordet Barn i min drömtydarbok, och så här står det:

Antingen en posetiv symbol som antyder nya möjligheter, eller en vink om att vi kämpar emot för att inte bli vuxna. Barnet representerar vårt innersta väsen som vi vill se mogna. Vi förväntas säga sanningen ("av barn och idioter får man höra sanningen") och vara mindre komplicerade. Om kvinnor drömmer om barn, är det vanligtvis för att de längtar efter att få ett, eller att de söker efter något nytt, att det håller på att ske en förändring av deras livsstil.



Och när jag slog upp Tvillingar stod det:


Att tala med båda sidor av jaget, eller en specifik sida- den sida som representeras av bilden av tvillingarna. "Det bättre jaget" och "det andra jaget" 
Enligt folktron: Förfärlig otur




Trillingar fanns inte. ..
Såå..hur ska jag tolka detta?




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0