Med mule mjuk som sammet=)

Jag har just kommit hem från stallet nu, usch vad jag har längtat efter hästlukten!
Mina fötter gör sitt bästa med att få upp värmen, och dom gör sådär lagom ont just nu. Vi tog det ganska lungt idag, jag och Danika =) For en sväng i skogen och en bit mot byn, det blev bara skritt och trav-det är ju så jävla mörkt och det finns inga gatljusen, och kallt var det, men vi var ändå ute ungefär 70-80 min.
Bilarna såg oss i alla fall! Jag smackade på henne typ alla reflexer jag hittade=) plus att jag hade en pannlampa på hjälmen-duktig Moa-annars skulle jag inte ha sett ett smack!

nu ska jag och boboo göra middag. kyckling-gisch med ris. mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0