Oj så nära

Jag var så kissnödig när ja kom hem att det bara var en hårsmån att jag kissade i Timmys kalsonger! ojoj
Kill-kalsonger är det skönaste som finns när man ska sova, tycker jag. Det blir liksom "friare och luftigare" =P Jag lånade ett par av Timmy igår, och i morse glömde jag helt enkelt att byta till mina egna. Jag hade nog lagt märke till det om mina jobbarbyxor var lite tightare, men som sagt, jag jobbar i mjukisbyxor.

google-bild


ps.jag har inte kalsong-string. Inte Timmy heller..



Jag har nyss varit på Maxi och handlat igen, och den här gången ställde jag mej inte på en handikapp-parkering. HAHA! Där lurade jag dom allt! Jag är listig som en räv
På Mio köpte jag sex kilo morötter, och en låda som rymmer det (jag är ju inte dum) så nu ska Danica på belöning när hon varit duktigt=)
Bäst att börja hacka....

 

Kommentarer
Postat av: poro

jadu moa nu va du allt bra listig ;) kram

2009-01-23 @ 20:41:58
URL: http://poro.blogg.se/
Postat av: poro

Hehe okej :P

Fick du mitt sms igår?

2009-01-23 @ 21:13:34
URL: http://poro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0