Onsdag och min födelsedag

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Moas födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Innan jag for på jobbet i morse vaknade Timmy till och sa att han inte hunnit göra frukost på sängen till jag, men om jag ville kunde jag ta av smörgåstårtan som står i kylen....
Jag tycker det var riktigt gulligt av han att bjuda jag på smörgåstårtan som jag gjorde igår och som vi ska bjuda på ikväll då vi får främmande =) Har jag inte rätt?
Idag har jag även fått blommor levererade till min dörr =) Det är inte varje dag man får det, faktiskt så är det första gången=) Det var från farmor och farfar, men jag kan låtsas att det är från en hemlig beundrare jag jag inte har en aning om vem det är. Jack Sparrow har hittat mej...

Näe, jag måste bege mej till stallet om jag ska hinna rida så att det inte blir allt för sent. Idag ska jag plåga henne med lite konditionsträning hade jag tänkt. Mysigt!
HOLA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0