sju års olycka!

Städa, städa varje fredag, också varje juuul. Det är inte kul!

Nu har jag STOR städat varje liten vrå i lägenheten, ingen damm-råtta går säker när Moa går lös på dammsugaren! Mohahaha.

Sammanlagt nu när sista tvätten blir klar har jag tvättat 6 tvättar! Snacka tur att det finns två maskiner i huset, annars hade det tagit hela natten... kanske borde vi fundera på att tvätta lite oftare...?
"Så länge det finns rena underkläder finns det ingen anledning att tvätta" (Timmy citat)

Mitt uppe i städningen fick jag världens snille-blixt! Undra om man skulle mublera om..? Sagt och gjort, nu har tv:n och soffan bytt plats. Och det var inte lika enkelt som det låter, inte! Jag fick skruva om båda ryggstöden, divanen och nästan alla benen för att divanen skulle vara på rätt sida. puh!
Nu är allt klart i alla fall, och jag känner mej riktigt stolt över vad jag åstakommit =) Och nu kan jag slappna av och lata mej lite grann och glädjas över att det är helg! Timmy plingar på sin gitarr och jag sitter med ett vinglas i handen, dock inte medans jag skriver, för jag har lovat min dator att inte spilla mera vin på den.
Det kan bli mitt nyårs-löfte! Att inte spilla vin på min dator igen.  Nu gåller det bara att hålla det också....

Jag känner att det var hur länge sen jag updaterade här, men jag har inte riktigt haft tid. Eller snarare, jag har inte tagit mej tid=) Men nu jäklar! Framöver känner jag på mej att det kommer finnas hur mycket som helst att skriva och berätta. Men jag ska inte avslöja det än, jag vet nåt som ingen annan vet. jag har en hemlighet.
(Nej Ludde, jag är inte gravid)


På jobbet idag hade jag sönder en spegel, så nu är det bara att vänta tillls min sju-års olycka ska börja... men den här spegeln får ställa sej i kö, det är många andra före den. Än så länge har jag inte haft mer otur än vanligt..=) kasnke det tar ett tag för krascha-spegel systemet att sätta igång det med..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0