Mat

Igår blev vi spontan-bjudna på middag hos en bekant. (jag låter så proper?) Ingen tid att göra sej i ordning här inte! Bara marsch in i duschen och iväg. Kameran glömde jag i all uppståndelse, oturligtvis.

Det blev en mycket trevlig kväll med grillning, mycket prat och roliga spel. Jag måste nämna att pojkarna verkligen utklassades i både Chicago och Upp till bevis. (som för övrigt var dom spel vi spelade) Så vi tjejer fick, med stolthet i blicken, kalla oss för kvällens vinnare. Yes!

Alla spel och all god mat gjorde sin rätt. Redan vid tolv styrde vi våra sömniga fötter mot ytterdörran, där vi för övrigt stötte på våra grannar som envisades med att bjuda över oss på en drink (okej, vi var inte så svårövertalade)
Där satt vi sedan och bekantade oss tills klockan var närmare halv fyra på morgonen, då tackade vi för oss och begav oss åter igen hemmåt. Tack och lov att vi bor i samma hus, annars är risken väldigt stor att jag skulle somna på vägen.

Jag somnade nog i samma sekund som jag stängde ögonen, det var bara ren tur att jag prickade av sängen.


Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

God morgon! anmäl dig gärna till veckans blogg by Joanna!

.

.

.

.

.

K I S S E S BY J O A N N A

2009-07-25 @ 13:09:24
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0