Vad hände?

Jag skrattade så mycket idag att jag låg över ratten och kippade efter luft i flera minuter! -haha-
Vikarien som jag jobbar med berättade om den gången hon ramlade av en häst, och fick en så kraftig hjärnskakning att hon (under några timmar) fick minnesförlust. (Närminnet fungerade verkligen inte som det borde)

Okej, jag medger att det inte låter som världens roligaste historia, men det var verkligen det!
Att hon ställde samma frågor en hel kväll med bara några sekunders mellanrum -för att sedan fantisera ihop en historia till doktorn om att hon åkt helikopter dit (eller var det häst och vagn?).

Och för att inte helt dra över mej på den onda sidan kan jag säga att jag inte skrattade åt henne, utan med.

google bild

Kommentarer
Postat av: juliairene - foto

åh din stackare :p

vart jobbar du?

2009-07-29 @ 10:23:11
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: juliairene

ja men nice :D

har sj jobbar på posten nu i sommar :P

2009-07-30 @ 20:30:37
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0