*morr*

Så irriternade!
Jag och Timmy ligger i sängen och myser och väntar på att ungnen ska bli klar. Jag ska just ställa mej för att gå iväg till köket igen då han drar ner mej och håller fast mej!
Jag försöker desperat slå mej fri, och jag tar till alla tänkbara knep. Jag kicklar, kryper, biter, drar och puttar. Slappnar av en stund, och börjar om igen. Tilloch med drar i hans hår och han rör inte en min.
Möjligen att hans seger-flin blev en aning bredare, men det total ignorerade jag.
Tillslut ger jag upp kampen och slappnar av på riktigt. Då får han plötsligt för sej att han ska få kliva upp!

 Åååh nej! Aldrig! Jag hoppar på honom och håller fast så hårt jag kan. "Haha! Du kommer aldrig loss" flinar jag.
Då brister han bara i skratt och puttar bort mej med en hand, och kliver iväg mot köket. Jag kunde nästan se leendet lysa igenom skallen på honom där han gick.

Sånt är så jäkla irriterande!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:absolut! det är klart. men rökning, nej till 1000% o de står jag fast vid! :)

2009-06-10 @ 21:01:25
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0