Utkast: Uuäääh ! ...

Uuäääh! Jag har varit hemma och sjuk i två dagar, och jag har sovit eller sett film mestdels av den tiden.
Utnyttjat min tid väl, med andra ord!

Jag och Timmy (Babe är också sjuk) är nog ganska tråkiga när vi är sjuka båda två. Antingen spelar han dator, ser på film eller så sover han. Jag har ungefär samma rutiner, fast på olika tider.
Jag kan börja se en film medans babe sover/vilar, jag somnar efter ett tag. Timmy vaknar, ser klart min film, sätter på en ny eller sätter sej vid datorn. sen somnar han igen -och jag vaknar...  ja, ungefär så håller vi på.
Vi går igenom mina filmer mycket effektivt, måste jag säga. 

Mamma skyller våra sjukdomar på Brännbollsyran, att vi var ute för länge. Ja, ni vet, såna mamma grejer =)
Att man sedan fick sån träningsvärk i ben och rygg att man gick som en 130-åring två dagar efter, det kan man skylla på Yran!!


Här kommer massa, massa, massa, massa bilder från en svin-rolig helg!!




 















    
                               



   


Fastän vi förlorade alla våra matcher (med typ 55-15) så hade vi hur roligt som helst!
Efter sista matchen blev det en Brännbolls-efterfest Slasch Björn Rosenström-förfest hemma hos Timmy och jag.
Hur packat med folk som helst!! Men kul! Så jävla kul!

När tiden var inne för Rosentröm så lyckades jag, Lina och Kiki tränga oss till andra raden med våran Livvakt Jocke i hasorna. Och det var en nedra tur att han följde med, annars hade vi legat nertrampade på backen fortare än man hinner säga "Ragnar"!
Efter ett tag tog vi vårat förnuft till fånga och ställde oss längre bak. -mutter-

Kommentarer
Postat av: Malin DeBrat

wiiie! vad kul med så mycket bilder att kika in! ;) hihi...

trist att det inte gick nå bra för er, men huvudsaken ni hade himla kul iaf!!;D hehe...



kram

2009-06-02 @ 18:50:55
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0