Borta, syns int nå mer

Usch, vad man känner sej duktig då man har rört på fläsket lite. Det var riktigt skönt att simma, fast jag kommer ha träningsvärk imorogn..huhu.. har ju som sagt int simmat sen November heh.
Efter vi simmat tills armarna stod stilla (20 minuter) blev det ång-bastu tills vi knappt kunde andas, sen bytte vi till "vanliga" bastun som kändes allt för kall efter det första, så då gav vi upp och bytte om.
Men vi har bestämt Date på fredag också, så lätt kommer jag inte undan..

Jag har även klippt Timmy nyss. Japp japp, med en trög pappers-sax och köks kniv.  Han blev nog tvär less på sitt "längre-än mitt" hår, och vi orkade inte gå till Ida för att hämta en frisör sax, så man tager vad man haver.
Det blev kortare i alla fall. Det är väl det som är meningen?
Han står i duschen nu och duschar bort allt hår, ananrs hade jag snört in en bild och visat mitt mästerverk.

Går det något bra på TV ikväll, mån tro?


Kommentarer
Postat av: Elena

En solig sommardag, är du inomhus då eller ute? =)

2009-03-31 @ 22:34:34
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0