Dammdidamm

Sista tvätten håller på att bli ren, och vi kan gå runt sängen  utan att behöva snubbla över hö-påsar med smutstvätt (IKEA-kassar) och snart kan Maoui lägga sej bekvämt i garderoben och håra ner alla kläder igen.

Jag började tänka på vad man kan klä ut sej till på Brännbollsyran i år? För man kan ju inte vara samma sak som förra året...
Det var så grymt roligt förra året! Men om vi har ungefär samma lag som förra året kan det bara inte gå fel.

Här är en del vårat lag 2008
Eijth Glaiith hjeiing

    
Busted, Louise, kiki, jag och Lina





Z:a och Busted

Johnny och Oskar






Timmy och jag



Den här bilden är ganska lustig, medans jag håller båda mina ögon på bollen så kollar Timmy någon helt annan stans. Det är tur vi var inne för att vinna =)

Min dator är äckelseg nu, jag tror det vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0