Fina fisken!

Vilket väder! Man kan inte undkomma at vara på suveränt humör en dag som denna. Jag har just kommit från jobbet och nu ska jag köra 190 till stallet så jag hinner rida till ridbanan, träna dressyr, och rida tillbaka innan det blev mörkt. Jag hinner det lätt om jag far nu.. ja snart i alla fall!
Jag läste ut sista boken igår, den slutade som jag väntat, men ändå inte. Den där tvärvändningen gjorde att allt ändrades. Men det ändrade inte mitt beslut! Jag ska också bli vampyr. Förbli ung resten av livet. Nu gäller det bara att hitta någon som kan tänkas vara vampyr... För det är  väl klart att vampyrer finns? Alla gamla myter och strunt, för det kan ju inte vara så att människan fantiserat ihop allting? Någonstans måste historierna komma från. Det är jag heeelt säker på.. Så, vackra vampyr, show yourself! Bite me!

In my ass

















Kommentarer
Postat av: LoeLoe

haha men jag har inget mer att skriva nu när jag inte är EMO längre ^^ jag har väl aldrig skrivit nått vettigt?! :P hahaha jag tror dom överlever ;)

2009-03-18 @ 17:08:37
URL: http://loeloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0