Fyra år my ass

Jag såg justatt jag haft mitt körkort fyra år i söndags! Hela fyra år utan en enda fortkörningsböter (parkeringsböter gills inte) Anledningen till att jag bröjade tänka på det är att jag höll på preja ner en bil i diket idag.
Jag körde typ mitt i stan i "klockan fem ruset", och skulle byta fil. Jag kollade noga å allt, med den lilla skrutt bilen gömde sej i döda vinkeln, och jag såg den inte, på riktigt,  förrän Timma frågade-lungt å sansat-vad jag höll på med? Jag rättade dcok snabbt till misstaget med pulsen över öronen, och jag tror bestämt att Timmys hjärta pumpade några extra slag också för den delen, sedan hörde jag honom muttra något i stil med "Fyra år my ass.."
Nåväl, ingen skada skedd, och som sagt -Det kan hända den bästa!

Timmy ligger i sängen och smaskar på mina dumle-muffins och jag funderar på att ta mej en dusch..
Nästa gång jag är i Malå ska jag garanterat hälsa på Linn så hon får bjuda mej på hennes MuffLinns. Hon gör absolut dom godaste muffinsen, dom man kan köpa i affär kan gå och slänga sej i väggen!
Men hennes LoveLinns är inte så pjåkiga heller=) (bakade med mycket kärlek)

Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0