Spott och fräs

Idag har jag och Timmy "tagit tag" och städat lägenheten ordentligt igen, så nu har vi som nytt =)
Det är alltid lika kul att komma hem från jobbet och fortsätta städa hemma...not! Men behövligt, ibland.

Timmy står och wookar kyckling/nudel grejs, och det luktar smaskens(!) och jag har just suttit på ballkongen med kattborsten och kloklippar´n i högsta hugg! Jag måste faktikst säga att jag inte kan skylla på Eiya när det gäller hårtussarna som ligger överallt, där slipper hon undan. Utan det är Maoui som lossar så mycket hår att hon snart borde vara flintskallig? Flintkroppig?
Efter jag dragit bort hårtussarna från borsten typ 6 gånger fick jag ge mej, då ville hon inte mer, hon började morra som en liten gris.
Men hon hoppade upp i mitt knä nyss, så jag tror att hon förlåtit mej =) Tänk, de kanske hon inte kunnat göra om hon hade allt hår kvar. Tacka mej, ditt lilla kräk=)


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe du är urmodern till konstiga ursäkter eller hur? :P

2009-03-24 @ 18:07:32
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv: Massor av besökare :)

2009-03-24 @ 18:08:52
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0