Typiskt

När man frågar folk om vilken deras favoriträtt är, blir svaret mesta dels antingen:
*Hamburgare
*Grillat
*Tacos
*PIzza eller liknande.
I den frågan sticker jag faktiskt ut från mängden! Jag kan stolt tala om att Köttsoppa är min absoluta favoritmat! Nu får det ju inte vara en sån där fusk-burk man kan köpa på typ Ica (äckligt), och vem som helst får inte heller laga den, utan den ska vara MIN mamma´s köttsoppa! Mm!
Och på andra plats måste jag säga....hmm.... antingen fläsklägg eller (faktikst) Tacopaj. Tacopajen blir god till och med när jag lagar den, så jag antar att mamma inte undanhållit någon ingrediens där...

Puh! Jag kan inte ha min vinterjacka idag, det är alldeles för varmt! Jag hoppas verkligen det håller i sej, så att vi får en tidig vår i år. Men jag måste fortfarande hinna hem å köra skoter(!) så än får inte myrorna komma.  

Jag har just vräkt i mej en hel skål Köttsoppa som mamma skickade med i helgen. Hon skickade med både köttsoppa och palt (undra om hon tror att vi svälter ihjäl här=)), paltarna kan Timmy få äta upp bäst han vill, men soppan är min, min.. MIN!

Nu måste jag fortsätta knoga och städa.
Chingeling!













Kommentarer
Postat av: Mli

Det är väl sådär, lite från dag till dag. Det är jobbigast att vara ensam hela dagarna tror jag. Du måste helt klart hälsa på snart :) Men förvarna gärna så jag får städa lite :P

2009-03-17 @ 23:04:35
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Carolina

Snygg blogg, allt bra med dig? =)

2009-03-18 @ 11:22:58
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0