Usch fy och blä

Vilket helskumt väder det har varit idag. Imorse var det kallt, sen blev det sol, sen började det snöa, sen sol igen och nyss snöade det igen. What? Jag tycker det kan bestämma sej för att vara sol nu..
Inte gick det att rida normalt i helgen heller. Det var snorhalkigt och det uppskattas absolut inte av en häst utan framskor. Bättre tur idag kanske.

Helgen har varit supertrevligt! Jag och Timmy lade mycket tid och omsorg i köket för att få fram den perfekta middagen åt Ida och Johnny efrersom vi hade tänkt överträffa deras ungsstekta köttgrejs, pommes med vinprovning som dom bjöd på förra gången. Så vi gjorde Tacos med Margaritas (bland mix från Ica heh)
Jag hade dock hjärnan på anant håll då jag gick runt på bolaget och kom ut med en Absolut vodka istället för Tequila..
Men inga klagomål hördes, så antingen så smakade det ungefär samma, eller så vågade ingen säga nåt =)



Nej, stallet väntar.
Chingeling


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe det är godare med vodka, smakar typ skumt med tequila :) Nu hade du tur :P

2009-03-24 @ 01:43:31
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0