Så länge vi båda andas

Jag har strosat en sväng på stan idag, fast jag lovade mej själv dyrt och heligt att jag skulle stanna inne hela dagen idag för att förkylningen inte ska bli värre.
Men jag var så nedrans uttråkad att jag inte gav mej själv något val. Jag gick mej på nerverna!
Nu håller jag både tummar och tår på att det var just frisk luft jag behövde för att bli riktigt frisk! Vilket är mycket troligt...

I alla fall blev det bara en tväris på Åhlens innan Timmy ringde och beordrade mej att gå hem på momangen! =)
Men lite hann jag snappa åt mej innan jag begav mej hemmåt -jag betalde förståsförst.

*Ny mascara
*Tops
*Svart låda till mina teckningar
*En slags peeling grej man tar bort håret på benen med (hör och häpna-den funkade inte så bra)
*Snus (dock inte köpt på Åhlens, men dom borde verkligen ha det där?)
*Ny parfym.






Dom hade inte den jag alltid brukar ha i vanliga fall
(jag ser ingen anledning att byta om jag tycker om doften)  så det blev
Escada -Magnetism och den är ju inte fy skam heller.





I mina sjukling dagar har jag även "hunnit" läsa ungefär snart halva sista boken av Stephenie Meyer Så länge vi båda andas, den är mycket märklig just nu. Jag hade aldrig trott att just det skulle kunna hända.
Men jag ska inte avslöja någonting!! Jag vill inte utsätta mej för Mlis förfärliga vrede helt i onödan.






Nu har min mage börjat knorra, men jag antar att den bara vill ha lite uppmärksamhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0