Inget hopp?

Uughh, jag måste köpa sån där näs-sprey om jag vill överleva dagen. Men det känns inte som om jag behöver det, för jag snorar hur mycket smo helst men är endå som tätt i näsan -hur nu det funkar?
Inte så intressant kanske, men det är allt jag har att ge för tillfället. Jag har fortfarande ingen ork att göra någonting.
 -suck-  Däremot har jag klåtat ner en till bild. Om jag fortsätter såhär kommer jag att ruinera oss på ritpapper och pennor.
(tack mamma för tusch-pennorna, det var väldigt lämpligt-mina tog slut igår=))







Kommentarer
Postat av: Malin

wow! vad du är duktig på att rita Moa... :) Jag erkänner att jag är avis på dig! :) hihi.. kram

2009-03-14 @ 17:45:20
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Moa, du är helt fantastiskt duktig på rita :) Jag undrar om man kan beställa bilder av dig? alltså om jag skickar en bild som jag vill ha tecknad, så betalar jag för den?



/Cissi (kompis med Denice:)

2011-11-24 @ 13:30:18
URL: http://frokenfraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0