va nedrigt

Ingen ridning idag heller..
Jag hade tänkt ta i alla fall en kortis i skogen, men jag ångrade mej snabbt när hon nästan satte sej utanför stalldörren. Varför måste det vara så satans halkigt!?
Om man inte ramlar omkull blåser man omkull. -mutter-

Jaja, jag får väl lägga mej och titta på en snygging med superkrafter tills Timmy känner att han har spelat CS färdigt.
(Timmy har tyvärr inga superkrafter så jag får nöja mej med Clark Kent)




Nånting jag aldrig kommer att förstå är hur man kan sitta och spela ett datorspel flera timmar om dagen-varje dag-utan att bli less? Tröttnar man inte på att springa runt, panga lite, bli dödad, börja om, panga lite till...?
Men å andra sidan förstår inte han hur jag kan tillbringa så många timmar i stallet.. det är väl samma sak? Kanske... inte.


Kommentarer
Postat av: Malin

För mig låter då valet enkelt, om man fick valet att tillbringa några timmar om dan i ett stall, eller med att spela datorspel!

fast för min del blir det ju otaliga timmar om dagen med näsan i skolböckerna istället... ;p Skulle lätt byta det mot att få tillbringa massa tid med hästar ;D

2009-03-23 @ 19:23:05
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Mli

hehe man märker ju knappt att man sitter flera timmar vid datorn när man väl satt sig. Timmarna bara flyger iväg :)

2009-03-24 @ 01:49:12
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0