Vår, nu tack!

Oj! Jag trodde klockan var typ fem, kanske, innan Timmy tripade genom dörren och jag insåg att den faktikst var mer än så. Jag har ritat lite på bilden till ridskolan, hela två hästskallar har tillkommit.
Det är svårt att koncentrera sej när Eiya hela tiden knuffar in pennor under planchen för ett sedan lite diskret krypa under och hämta dom igen.  Hon lyssnar direkt när man säger åt henne, men hon har svårt att hålla sej borta längre än 5 minuter. Lite fiskminne-varning där, tror jag.

Jag ska strax åka och kvällsfodra hästarna, det är fortfarande så jäkla halkigt ute att jag inte vågar mej ut. Jag vill inte gärna vara orsaken till att Nika bryter ett ben.

Usch, jag vill ha vår och sommar! Jag är less på att köra i detta ständiga mörker!!


Kommentarer
Postat av: Clara

Be patient, våren är påväg, jag lovar!

2009-03-25 @ 19:46:04
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0