Eiya 1 år

Oj, jag höll nästan på att glömma bort det alldeles.. Idag blir min lilla buskatt 1 år.
Tänk, den lilla knäppgöken har blivit en stor knäppgök =)

(Färgerna gör sej inte rätt i ansiktet på bilden på "Gammel-Eiya")



   


Jag har tappat räkningen på saker som gått sönder (som fortfaranade går sönder) på grund av hennes små upptåg=)
Men jag brukar säga som jag säger till TImmy: -Det är tur att du är söt!
Fastän hon kraschat, dragit, bitit eller knuffat ner saker med mening ångrar jag inte en sekund att jag köote henne.
Det var någon dag där i början då, kanske, när Maoui gick som en panter bakom henne hela tiden, och fräste/morrade eller slog omkull henne så fort hon vände sej om då jag undrade hur detta skulle gå!?
Men det gick alla tiders, nu är dom så nära dom kan komma varandra=) Och det finns inte en enda person, som jag vet iaf, som inte har smalt när dom sett henne.
Jag smälter fortfarande, samtidigt som jag smider lömska planer på hurvida vi ska gå till för att hitta henne den perfekta maken.

Eiya är ju Norsk skogskatt/Birma, så vi vill att hennes partner ska vara Birma, Norsk skogskatt eller Perser. Helst Birma om ni frågar mej, han helst vara liten och nätt också, så att dom får världens sötaste kattungar som inte blir så stora (Eiya är väldigt liten)
Känner någon till någon sådan? =)
__________________________________________

Jag har även hunnit möblera om i lägenheten idag. Bytte bara plats på soffa och tv, men endå.
Jag har redan börjar ångra mej -det var bättre förr- men jag orkar inte göra om det ikväll!
Man får se det hela posetivt, nu blev det rent i alla fall!




Nu väntar vi bara på att Babe ska komma så jag inte hungrar ihjäl här hemma.

HOLA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0