Helgen som vart

Lördagsmorgon spenderades som vanligt i stallet. Vi planerade en lugn och mysig barbackatur i skogon, och hästarna var helt med på noterna -tills Nika fastnade i en tråd som låg helt gömd i gräset. Vilket medförde några vild-häst språng och jag låg i nästa sekund på backen.
Som tur var gickd det bra för båda häst och ryttare (tacka vet jag benskydd). Jag landade mjukt på rumpan och på något vänster lyckades jag peta in mitt ringfinger under så det svällde upp till en prinskorv, Nika klarade sej utan en skråma.

Efter stallet blev det Brännbollsträning. Eller snarare "Träffa-boll-och-ta-lyra-träning" eftersom det bara var jag, Lina och Kiki.
Ta lyra blev inte så svårt som jag trodde, eftersom alla vi tre var väldigt duktiga på att träffa bollen så den flög mera uppåt än frammåt -ja, när vi väl träffade så klart!
Det ser mycket lovande ut..

Efter det så var det fort hem och göra sej i ordning och städa undan lite tills brudarna kom. Därefter stod det grillning och World Tour på schemat! Vi lyckades passa in det så bra att det regnade när vi var ute och grillade, och soligt när vi var inne.




B1: Malin och Jag      B2: Lina
 



B1 Timmy B2 Kiki




B1 Jag och Baby B2 Malin och jag




jag och Malin
 



B1 Kiki  B2 Timmy och Kiki
 




B1 jag och Timmy  B2 Lina och Kiki
 



B1 Ida och johnny  B2 Lina och Malin
 



Efter ett tag komme även Warodell, Staffan, Poro och två tjejer till förbi, det var en trevlig överaskning! Dom har jag inte träffat sen nyår tror jag, väldigt trevligt iaf! Tyvärr finns det inga bildbevis på det. Jag blev väl så paff att jag helt enkelt glömde bort att jag hade en kamera.

Sen bar det iväg mot Två Våningar, och därefter vidare till Cover Club där resten av kvällen spenderades. Självklart vara alla puts-väck på mindre än tio minuter, men vi var återförenade innan det stängde.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh, vad mycke bilder de blev me din kamera!:) med min vart det bara några få, samt ett antal på dina söta katter, haha! ;D

Tack för en trevlig kväll! :)



Hur färgglatt är ditt stackars finger idag då? blivit nå bättre? ;)

kram

2009-05-25 @ 21:55:10
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0