Lördag!

Näe, nu får det vara nog!
Jag har vänt och vridit på mej sedan klockan fem i morse, nu orkar jag inte låtsas sova mer.
Inte för att det spelar så stor roll nu, ska ändå "upp" om ca en timme.

Idag åker jag och Timmy ner till Sundsvall en sväng, och förhoppningsvis kommer vi upp som stolta nya bilägare. Wiho. Vad vi ska göra med rucklet vi har nu är ännu oklart, men jag är inte helt ovänn med att bara "råka" lämna den på gatan någonstans?

När vi är ändå är i sundsvall idag ska jag passa på att kika lite i Hööks. Det har varit så passande dom senaste gångerna att det varit stängt när vi väl kommit dit -mutter-
Jag skulle verkligen behöva nya chaps, då dom jag har nu är så slitna att det börjat remsas upp på sidorna.
En ny hjälm skulle inte sitta helt fel heller, där behöver jag bara nämna Prisma, så skulle dom flesta förstå vad jag menar =) (avbockarkungen-krasch i krukan)

Tänk om man kunde få något av det här i julklapp *blink blink*






Jag vill veta vem som åkte ur Idol! (Jag sover som sagt på kvällarna) Jag vet vem jag hoppas på Iaf...
Rabih ger mej rysningar, och då menar jag inte på att bra sätt!

                                                                                  google bild


Kommentarer
Postat av: malin

då kan du skatta dig lycklig, för det var just han som åkte!:) men det sjuka är att mariette hängde löst åxå!:O trots grymt framträdande o allt.. hon sjöng because the night! du borde gå in på tv4play o kolla framträdandena, en del var sanslöst grymma!:) som Erik, Calle, o Reza :)

kram

2009-11-07 @ 11:42:48
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0